Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Ignis 2021 года


Автомобиль: Suzuki Ignis 2021 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 5000 км, двигатель - 1.2 бензин
Автор: Олесь (Украина, Киев)   31.07.2021
Расход в городе: 4.5 л/100км, по трассе: 4.0 л/100км, средний: 4.2 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Доброго дня. Зареєструвався спеціально, щоб залишити відгук про свою машину. Більше десяти років машини не мав і навіть за кермо не сідав. Цю забрав із салону в Києві у травні цього року. Застерігаю, відгук буде дещо необ'єктивним із-за ейфорії від усвідомлення зміни статуса з пішохода на водія))).

Спочатку думав взяти равон, бо він найдешевший ))). Був освистаний і ошельмований всіма, кому повідомляв про свій вибір. Розкаявся. Почав обирати між Пежо 301, Хюндай акцент, Сузукі вітара. Ігніс мені подобався вже тоді, але на механіці в Україні не було. Пежо 301 при огляді не сподобався, мій висновок-машина для таксі. Ціна магнітоли і доплати за колір вирівнює її з ціною на ігніс. В салоні до цієї моделі таке відношення ніби це не Пежо. Точніше Пежо, але не таке як треба Пежо. Акцент теж в ціну з ігнісом, збірка Індія. На мою думку двигун 1.4 для цієї машини не достатньо потужний. Також багато поганих відгуків про роботу і надійність двигуна. Якби за цю ціну був двигун 1.6, висока вірогідність, що взяв би цю машину. Зупинився на Сузукі вітара в базовій комплектації. В салоні відношення до клієнта сподобалося більше. Але тут з'являється ігніс на механіці! Тепер він мій. До вітари як і раніше ставлюсь прихильно, але вже її брати в базовій комплектації з ковпаками не комільфо. Вибачте.

Чому саме ігніс? Японський японець. Споживання пального. Розміри. Кліренс. Якби не кліренс швидше за все не брав би. На сьогодні ще не шкодую про зроблений вибір))).

Стосовно розмірів, єдина проблема розміри багажника, багато гостинців із села не вивезеш))). Троє дорослих ззаду не помістяться. Для чотирьох пасажирів у салоні місця достатньо (велетнів ще не возив).

В місті потужності вистачає. На трасі дається взнаки легкість автомобіля, але до 130 розганяв, тримається краще за Ланос. Споживання пального на такій швидкості виростає до 6 літрів. 90-100 кілометри на трасі легко 4 літри. По Києву 4.5. Можливо зимою буде інакше. Якщо заряджений акумулятор, обгони виконує досить впевнено завдяки так званій гібридній системі. При 4 людях в салоні і напханому багажнику динаміка сильно втрачається. Якщо при цьому увімкнути кондиціонер, починаю глохнути при спробі зрушити з місця. Але з дружиною і дитиною їздили в Одесу то все було нормально.

Основними перевагами цього авто бачу оригінальність дизайну і витрату палива. Вибачте, що мало технічних подробиць, але я тільки вчуся))). Всім добра і удачі на дорозі.

Плюсы автомобиля: Оригінальний дизайн, розміри,кліренс, витрата пального.

Минусы автомобиля: Поки що не бачу.

Совет покупателю: На мою думку це чудова машина.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Dnippi  

Корейців не розглядали, хенде і10 на механіці, або Опель корса чи Пежо-Сітроен на механіці 1.2... вони навіть дешевші за Ігніс?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ви мабуть не дуже уважно читали мій відгук.)))

+1ОТВЕТИТЬ  
Донг Жуанг  

А чому не Сандеро?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Сандеро трьох циліндрові. Взяв би степвей, якби він у нас був чотирьох циліндровий.

+3ОТВЕТИТЬ  
Otherdesire  

Зазовец, всім миру! А не розглядали дизель 1.5 в сандериках? І як загалом враження від авто?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Otherdesire, доброго вечора. Правильно розумію,що це свіже повідомлення?
Дизель на Рено не розглядав,так як не від однієї людини чув,що він дуже вибагливий. Плюс мені пояснили,що дизель в принципі має сенс при великих кілометражах.
Якщо ви запитуєте про ігніс, то нижче я досить детально описав свої враження. Якщо конкретизуєте,що саме вас цікавить, з радістю відповім.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Автор отзыва  

Проїхав майже 11000. Бензин має значення. Спочатку заливав 95 брсм. Скупість. Зараз 95 пульс окко. Небо і земля. Навіть завантажена вже не глохне. З місця рушає веселіше. Та і під час руху відчуття зовсім інші.
Зараз витрата виросла до 4.7. Думаю, зимою буде більше 5.

+3ОТВЕТИТЬ  
Хтось  

Зазовец, для ступеня стиснення в циліндрах 13:1 взагалі потрібно 98-й бензин заливати.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пройшов першеТО. По телефону сказали буде коштувати 2500, а по факту нарахували 4500. Якісь додаткові фільтри поміняли:" в регламенті немає,але ми рекомендуємо". Сто грамів антифризу долили-100 гривень. Ну, і тому подібне. Спілкувались ввічливо. Доведеться додатково консультуватись зі спеціалістами, що це взагалі було?! Загалом враження стосовно роботи дилера погіршилось.

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Зазовец, дилер висловлює образу?) То орієнтуйтесь на клієнта, а не на стрижіння купонів. Не намагались би взяти з мене по максимуму, і досі б отримували від мене регулярний прибуток. І страхувався б я у вас. А так, на 2000 більше заробили. Один раз.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня і мирного неба. Зимою було більше п'яти,але за шість рідко переходив. Зараз знову 4,5, хоча машин в Києві не так багато. Порівняно. Під час руху почав чути писк, звернувся до іншого дилера. Він знаходиться безпосередньо в Києві,але назву писати не буду,щоб не було реклами. Проблему усунули (сподіваюсь), грошей не взяли. На другий ТО планую вже сюди. Планую. Машиною задоволений.

+4ОТВЕТИТЬ  
_Артем_  

Доброго дня, задумуюсь про економний автомобіль , для одного двух людей , в основному дім- робота раз в місяць в село, пару питань. Як веде себе підвіска на поганих дорогах? І на скільки зручна посадка та крісла в цьому авто?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня і мирного неба. З приводу підвіски. Колісна база коротка, ззаду балка. Наприклад, на лежачому поліцейському задні пасажири підстрибують). У мене малий досвід, колись був Ланос і все. Тому відповім як сам для себе розумію. Ця машина легка, тому на швидкості на поганій дорозі вона починає підстрибувати))) Нерівності відчуваєш п'ятою точкою, але підвіска все-таки мабуть не сильно жорстка, швидше справа в тому,що машина легка і коротка. Ну,це моє дилетантське бачення. Посадка висока. Я порівнюю з ланосом, а люди на пасажирському сидінні це підтверджують своєю думкою. Ігніс і заявлений як ультракомпактний кросовер. Кросовер не кросовер,але кліренс відповідний. З приводу зручності сидінь, не знаю,що сказати. Для себе я розумію,що це бюджетний варіант. Тут поруч із сучасним економічним двигуном знаходяться відверто бюджетні речі. Писк з передніх коліс вдається прибрати лише на час. Але загалом салон просторий. Порівняно звичайно. Салон вас здивує розмірами. Не менше ніж у фабії,а фабія довша. Але в ігнісі дуже вдала компоновка. На вигляд маленький, але салон більший ніж у фієсті,наприклад. Із села веземо і картоплю,і городину, і яблука, і все,що дають)). Везе. Відчувається,що завантажений,але нічого критичного. Вибачте,що сумбурно відповідаю, тільки з роботи.

+2ОТВЕТИТЬ  
_Артем_  

Зазовец, дякую за відповідь все більш ніж добротно розписано) хочу щось просте і не вибагливе , наганявся вже динаміка, швидкість, драйв - це круто , але хочу просто їздити і не вкладати постійно), розглядаю, якщо дай Боже все буде добре в країні, сузукі, ціна-якість, хочу щось просте як двері( був досвід з вагами , зараз їзжу на вазі, намучався, багато вклав і грошей і нервів).

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ну, ігніс звичайно не болід, але насправді він прудкіший ніж може здатися. Потрібно крутити двигун для динаміки. І він крутиться. Але збільшується витрата палива.
Основна перевага цієї машини-витрата палива. У мене механіка. В тиждень я проїжджаю приблизно 500 кілометрів. Заливаю 20 літрів. І машина на газу бере 10 літрів на сотню. От і рахуйте.
Стоп-старт, допомога при підйомі, шість подушок безпеки і тп. Водночас відверто бюджетні речі: ті ж передні колеса, магнітола....
Це однозначно не "а" клас. І-10, піканто відверто менші і нижчі.
Потрібно лише психологічно прийняти збільшення ціни)))))

+3ОТВЕТИТЬ  
алексей беседин  

Доброго дня, як пічка працює, чи швидко салон протоплює?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Добрий вечір. Пічка прогріває салон досить швидко, але на "двійці" і вище шумить. А на "одиничці" довго чекати)))). Одним словом бюджетний варіант.

З салоном є інша проблема. Коли на вулиці підвищена вологість, запотівають вікна. Треба гратися кондиціонером,щоб прибрати.

+2ОТВЕТИТЬ  
алексей беседин  

Дякую за відповідь.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня і мирного неба. Вчора проходив друге ТО, так як і планував у іншого дилера. Не в того,що купував авто. "Буду краток". Третє ТО планую проходити у останнього дилера по Києву на Бориспільському шосе. Якщо будуть виникати якісь позапланові питання,також буду звертатись туди.

Ні дилер 1 (у них придбав авто), ні дилер 2 на жаль сподівань у ставленні до клієнта і якості обслуговування не виправдали. На мою суб'єктивну думку, якщо обирати з ким мати справу, дилер 1 краще за дилера 2. Хоча,можливо таке ставлення із за того, що я не купував у дилера 2 авто, а все одно звернувся з питання сервісного обслуговування?

+2ОТВЕТИТЬ  
алексей беседин  

Якщо таке відношення то можливо зістрибнути з гарантії, звісно якщо автомобіль показує свою надійність. До речі, як машинка за такий пробіг поводить себе?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Добрий ранок. З приводу "зістрибування з гарантії". Це індивідуальний вибір кожного, але я це бачу наступним чином: в плату за нове авто включене гарантійне обслуговування. Якщо я відмовляюсь від гарантійного обслуговування, фактично переплачую за авто. За гарантійне обслуговування я заплатив, але від отримання відмовився. Це по перше. По друге, питання до дилера, а не до Сузукі. Вірю в людей, вірю,що знайду "нормального" (на мою думку) дилера.
Машиною задоволений. Із проблем писк в передніх колесах. Дилер 2 умовно вирішив цю проблему затягнувши гайки: колесо на домкраті стало обертатися важче. При підвищеній вологості запотівають вікна. Сильно. Кількість людей в салоні також має значення))) Прибирається вмиканням кондиціонера.

Машиною в цілому задоволений. Про вибір не шкодую. Вважаю,що з бюджетних авто "для себе" це найкращий варіант. Думка звичайно суб'єктивна, так як я далекий від автосвіту.

+2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Зазовец, справа в тому, що вікна запотівають в усіх авто. І щоб припинити запотівання треба включати вентилятор/кондиціонер. Так що в цьому плані - все гаразд.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня. Пройшов третє ТО у дилера на Бориспільському шосе. Почав чути скрегіт під час натискання на педаль гальмування. Поїхав сюди і заодно вирішив уже і ТО пройти, сенс через пару тижнів знову сюди їхати?Довелось міняти колодки. Я думаю, що це можливо із-за того, що коли попередній дилер вирішував питання з писком у передніх колесах, він занадто сильно позатягував гайки на передніх супортах ( можливо помиляюсь в термінах, але на домкраті передні колеса крутилися важче ніж на інших авто). До речі тут мені порадили промивати передні колеса водою під тиском, так як причина ,на їхню думку, потрапляння дрібного абразивну в гальма, що і спричиняє писк. Спробую.
Для себе вирішив,що і наступного разу звернусь сюди. З трьох офіціалів, на мою суб'єктивну думку, дилер на Бориспільському шосе кращий. Також спілкувався з менеджером по продажу. Якщо я буду колись купувати нове авто, я швидше за все звернусь до цього дилера.

Не буду описувати деталі за якими я робив висновки, можливо це виглядатиме для когось несерйозно і непрофесійно, але я на звання автоексперта і не претендую.
Кращий по комфорту спілкування і відсутності намагання додатково заробити на покупцеві для мене це дилер на Бориспільському шосе. Висновок суб'єктивний. Дилер у місті Києві теж спочатку видався мені чудовим. Але на сьогодні так.
Всім мирного неба і завжди успішного прибуття із точки А в точку Б.

+2ОТВЕТИТЬ  
Vitak91  

Зазовец, доброго дня. Я теж є власником даного авто але з автоматом. Теж стикнувся з проблемою писку в передній частині авто. Після декількох спроб вдалось визначити в чім проблема та її владнати. Отже : писк спричинює в передніх колодках ( якщо у вас сталеві диски ,не литі) налипання бруду та головне залишки від тертя /спрацювання гальмівних колодок ,що забиває та спричинює підклинювання передніх колодок. Вирішується досить просто . На сто Сузукі розібрали вузол гальмівних колодок, вичистили та трохи розпиляли в місці монтажу для збільшення проміжку прилягання. Також порадили хоч раз на дві неділі заїзжати на мийку самообслуговування та вимивати під високим тиском колісні диски. Вже проїздив після цього більше ніж 10000км. Все добре.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня. Так сталося, що виникло питання по авто, і найближчим був дилер на кільцевій. Заїхав. Співробітник приємно здивував. Не було спроби намахати, по суті просто проконсультував. Був приємно здивований зміною підходу до клієнта у цього дилера.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki Ignis: Suzuki Ignis: гибридный кроха для города
Suzuki Ignis: гибридный кроха для города

Suzuki Ignis – самый компактный Suzuki на нашем рынке. Автомобиль кажется настолько маленьким, что многие удивляются, как же мне (с ростом в 2 м) удается сюда поместиться. Хотя крохотным этот автомобиль кажется только на первый взгляд. Особенно если сопоставить количество пространства в салоне и внешние его габариты.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 10.500$ 2012 87.000 км
Suzuki Grand Vitara 2007 Suzuki Grand Vitara 8.400$ 2007 241.000 км
Suzuki SX4 2009 Suzuki SX4 5.200$ 2009 153.000 км
Suzuki Swift 2005 Suzuki Swift 5.900$ 2005 181.000 км
смотреть все
объявления