Suzuki Ignis 2020 Suzuki Ignis 2020

Suzuki Ignis 2020

Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Ignis 2021 года

Віктор Украина Киев28.10.2023

Информация от владельца

Год, пробег:
2021 г.в. 23000 км
КПП, привод:
бесступенчатая коробка передач, Передний привод
Двигатель:
1.2 бензин
Комплектация:
GL
Кузов:
внедорожник
Расход в городе: 5.5 л/100км, по трассе: 3.8 л/100км, средний: 4.8 л/100км

Оценка авто

Общая оценка:
5.0
Надежность:
Оценка: 5
Комфорт:
Оценка: 4
Ходовая:
Оценка: 5
Внешний вид:
Оценка: 4

Доброго дня. Вирішив написати відгук про даний авто вже маючи два роки експлуатації та 23000 км пробігу. Авто в основному використовується по м.Києву (90%) + передмістя в радіусі 150км.

Щодо двигуна: хороший, перевірений роками класичний чотирициліндровий дуже добре розкручується, жваво реагує на акселератор.

Коробка: варіатор. Спочатку трохи хвилювався щодо надійності та зручності (після гідротрансформатора), але все склалось добре, просто потрібно відчути алгоритм її роботи і вам ця коробка для даного авто влаштує.

Підвіска: кліренс 18см, нерівності відпрацьовує без пробивань чи гуркоту (пробував на швидкостях до 50км/год), в міру збита, не розхитує і не укачує, загалом по нашим дорогам прийнятна, не гірше ніж на багатьох інших авто. Як для мінікроса то тримає дорогу цупкіше ніж багато інших кросів.

Розмір салону: більше ніж достатньо для 4 здорових пасажирів , а зрештою не так багато кросів де комфортно всядеться 3 бугаї на задньому сидінні. Якось возив на задньому двох дорослих + дитина в дитячому кріслі. Не скажу, що супер але нормально доїхали 150км.

Світло: просто бомба! Шумоізоляція: залишає можливості для вдосконалення але і без напрягу.

Витрати пального: як їздити - такі і витрати. Мій рекорд 3.7л/100км - це середній Київ + за містом (на протязі 170 км), питання навіть не в швидкості 50 чи 110, а в рівномірності їзди без різких розгонів та гальмувань, та умінні користуватись коробкою та акселератором.

Багажник: для повсякденного життя достатньо. Оглядовісь та зручність посадки (мій зріст 183см) : добре.

Щодо зими: завдяки наявності батареї заводиться в морози з "півтику". Система "старт - стоп" працює так непомітно, що перші місяці навіть не відчував, заводиться фактично миттєво та не відчутно, в порівнянні з цією системою на класичних двз.

Плюсы и минусы автомобиля

Машина компактна але в седині абсолютно достатньо для повсякденного використання місця, фактично не відчуваєш стислості простору чи відсутності місця. Економність в витратах на км пробігу. Обираючи ви не переплатите ні копійки, варта своєї ціни.

Якихось значних недоліків нема, а дрібні можна самому владнати. Електропідігрів дзеркал (його не було в моїй комплектації) додатково встановив при покупці. Парктронік теж. Штатна аудіосистема звичайно посередня - щоб було.

Совет покупателю

Машина чисто японської збірки. Якщо вам потрібно машина для життя і у вас не має потреби щодня возити цілу купу народу, а як правило авто в 95% випадків використовується 1 чи вдвох, а також ви вже зрозуміли, що "козирна тачка" - це не ваше досягнення,а головна біль за дурні гроші - то можете брати сміливо і бути впевнені, що гроші витратили не дарма і він (авто) вартий кожної копійки своєї ціни.

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

O167  

зрештою не так багато кросів де комфортно всядеться 3 бугаї на задньому сидінні." - це вже занадто!))

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

O167, що вам видалось занадто? Багато авто кросоверів класу К1 ви знаєте де комфортно всядуться три особини по 100-120кг і зростом від 1,8? Не забувайте про бюджет співставний ,і нову ( розмови про крузаки 200 п'ятнадцяти річні і "вхекані" не цікаві).

ОТВЕТИТЬ  
O167  

Взагалі-то про Ігніс мова йде. Навіщо сипати крузаки чи виводити залежність розміру салону від бюджету? Утім, можливо, бугаї зараз пішли ні ті, що раніше.)

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация