Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Ignis 2021 года


Автомобиль: Suzuki Ignis 2021 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Передний привод , пробег - 23000 км, двигатель - 1.2 бензин, комплектация - GL
Автор: Віктор (Украина, Киев)   28.10.2023
Расход в городе: 5.5 л/100км, по трассе: 3.8 л/100км, средний: 4.8 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Доброго дня. Вирішив написати відгук про даний авто вже маючи два роки експлуатації та 23000 км пробігу. Авто в основному використовується по м.Києву (90%) + передмістя в радіусі 150км.

Щодо двигуна: хороший, перевірений роками класичний чотирициліндровий дуже добре розкручується, жваво реагує на акселератор.

Коробка: варіатор. Спочатку трохи хвилювався щодо надійності та зручності (після гідротрансформатора), але все склалось добре, просто потрібно відчути алгоритм її роботи і вам ця коробка для даного авто влаштує.

Підвіска: кліренс 18см, нерівності відпрацьовує без пробивань чи гуркоту (пробував на швидкостях до 50км/год), в міру збита, не розхитує і не укачує, загалом по нашим дорогам прийнятна, не гірше ніж на багатьох інших авто. Як для мінікроса то тримає дорогу цупкіше ніж багато інших кросів.

Розмір салону: більше ніж достатньо для 4 здорових пасажирів , а зрештою не так багато кросів де комфортно всядеться 3 бугаї на задньому сидінні. Якось возив на задньому двох дорослих + дитина в дитячому кріслі. Не скажу, що супер але нормально доїхали 150км.

Світло: просто бомба! Шумоізоляція: залишає можливості для вдосконалення але і без напрягу.

Витрати пального: як їздити - такі і витрати. Мій рекорд 3.7л/100км - це середній Київ + за містом (на протязі 170 км), питання навіть не в швидкості 50 чи 110, а в рівномірності їзди без різких розгонів та гальмувань, та умінні користуватись коробкою та акселератором.

Багажник: для повсякденного життя достатньо. Оглядовісь та зручність посадки (мій зріст 183см) : добре.

Щодо зими: завдяки наявності батареї заводиться в морози з "півтику". Система "старт - стоп" працює так непомітно, що перші місяці навіть не відчував, заводиться фактично миттєво та не відчутно, в порівнянні з цією системою на класичних двз.

Плюсы автомобиля: Машина компактна але в седині абсолютно достатньо для повсякденного використання місця, фактично не відчуваєш стислості простору чи відсутності місця. Економність в витратах на км пробігу. Обираючи ви не переплатите ні копійки, варта своєї ціни.

Минусы автомобиля: Якихось значних недоліків нема, а дрібні можна самому владнати. Електропідігрів дзеркал (його не було в моїй комплектації) додатково встановив при покупці. Парктронік теж. Штатна аудіосистема звичайно посередня - щоб було.

Совет покупателю: Машина чисто японської збірки. Якщо вам потрібно машина для життя і у вас не має потреби щодня возити цілу купу народу, а як правило авто в 95% випадків використовується 1 чи вдвох, а також ви вже зрозуміли, що "козирна тачка" - це не ваше досягнення,а головна біль за дурні гроші - то можете брати сміливо і бути впевнені, що гроші витратили не дарма і він (авто) вартий кожної копійки своєї ціни.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki Ignis: Suzuki Ignis: гибридный кроха для города
Suzuki Ignis: гибридный кроха для города

Suzuki Ignis – самый компактный Suzuki на нашем рынке. Автомобиль кажется настолько маленьким, что многие удивляются, как же мне (с ростом в 2 м) удается сюда поместиться. Хотя крохотным этот автомобиль кажется только на первый взгляд. Особенно если сопоставить количество пространства в салоне и внешние его габариты.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki Vitara 2018 Suzuki Vitara 15.500$ 2018 30.000 км
Suzuki SX4 2009 Suzuki SX4 8.500$ 2009 115.000 км
Suzuki Grand Vitara 2004 Suzuki Grand Vitara 6.400$ 2004 362.000 км
Suzuki Vitara 2016 Suzuki Vitara 15.900$ 2016 66.000 км
смотреть все
объявления